lunes, 23 de mayo de 2011

Concierto de Infantil e Primaria



Hoxe contamos no noso colexio coa actuación dun grupo musical que veu  entreter aos nenos de infantil e primaria. Foron case 80 min de festa con cancións e ritmos nos que todos os que quixemos poidemos participar. Dende o primeiro minuto conseguiron acaparar a atención, cando a cantante e protagonista indiscutible do grupo, vestida de bruxa Maruxa, recibiunos  cantando... vive nunha piña debaixo do mar.. e todos os nenos berraron... Bob esponxa ..., para seguiren despois cun amplo repertorio de cancións populares coma a Dos porquiños, As notas musicais, o Ferreiro, etc.
Pasámolo todos moi ben e temos unhas fotos co demostran. Premede no enlace se queredes velas:


25 comentarios:

  1. Ola, son o guitarrista do grupo q tocou hoxe. Espero que vos gustase moito o concerto, aínda que estivéchedes un pouco tímidos ¿Non?
    Unha aperta para todos de parte da bruxa Maruxa!!

    ResponderEliminar
  2. A min o concerto non me gustou moito porque para min era mais para nenos pequenos que para nos.


    maria

    ResponderEliminar
  3. Hola, a nosotras nos gustó bastante el concierto, pero creemos que era para niños de 3º E.P para abajo, porque eran canciones infantiles, o eso pensamos nosotras.

    ResponderEliminar
  4. Hola a mi el concierto me parecio que deberia de ser para niños mas pequeños pero aun asi demostrarom los cantantes una alegria y nos dieron una sonrisa .adioss

    ResponderEliminar
  5. el concierto estaba bien pero creemos que disfrutaron más los pequeños.

    ResponderEliminar
  6. Para min o espectaculo non eraapropiado para nenos de quinto, era para nenos de terceiro para baixo

    ResponderEliminar
  7. a nosotros el concierto nos parecio de pequeños.

    ResponderEliminar
  8. A mi me gusto el concierto aunque fuera para niños pequeños porque yo tengo los gustos de un niño pequeño .adios

    ResponderEliminar
  9. A min non me gustou moito porque as cancions era mais para nenos de infantil que para de terceiro pa riba

    ResponderEliminar
  10. espero que no lea esto el guitarrista.

    ResponderEliminar
  11. a mi el concierto me parecio divertido pero yo creo que era para niños mas quequeños que nosotros

    ResponderEliminar
  12. A mi non me gusto moito o concerto

    ResponderEliminar
  13. no nos gusto mucho la actuacion porque era mas para los niños de infantil.
    estamos aprendiendo la cancion de vay tu vay tu vay ela

    ResponderEliminar
  14. O concerto non era moi apropiado para nenos de terceiro para arriba,unha cancion de bob esponxa.

    ResponderEliminar
  15. Es verdad, aunque a nosotras no nos hace mucha ilusión...

    ResponderEliminar
  16. Escribo literalmente o comentario feito por Celtia Muiños Martínez de 2º EP.:
    "Gustoume moito cando cantamos todos xuntos e se disfrazou de bruxa. Chamábase a Bruxa Maruxa. E cando lle dixemos aos chicos se lle deixaba cantar e tamén cando cantamos a canción de Bob Esponxa. E tamén cando se disfrazou de pallaso."

    ResponderEliminar
  17. Este otro es de Andrea Pérez, también de 2ºEP.:
    "A mí me gustó mucho el concierto didáctico, sobre todo la canción de la Bruja Maruja y la de las estrofas."

    ResponderEliminar
  18. Los niños de 1º lo pasaron francamente bien, llegaron a sus casas entusiasmados, según dicen sus madres, cantando estrofas de muchas de las canciones. Hoy en el cole alguno me decía: yo me sé la de vai tú vai tú vai ela, vai tú pra casa dela; otro la de chis chas y me hacía la puesta en escena; otros recordaban y tarareaban piripipí piripipí; y alguno la de do re mi, do re mi, mi fa sol... y así un largo etc.
    Evidentemente a ellos sí les gustó y disfrutaron del concierto.
    El comentario general de todos los profesores es que estuvo francamente bien, pero he de reconocer que no todos los niños estaban receptivos y participativos. ¡Qué pena!

    ResponderEliminar
  19. Na clase de 5º queremos preparar para o Festival de Fin de curso a canción de vai tú vai tú vai ela, porque parécenos moi pegadiza; pero temos un problema, non atopamos a versión que escoitamos o outro día no cole e esa é a que nos gusta, ¿ao millor podería enviarnola a Bruxa Maruxa?
    Grazas de antemán, e unha aperta para todo o grupo.

    ResponderEliminar
  20. El concierto no me gusto mucho

    ResponderEliminar
  21. Pois parece que lle chegou a mensaxe á bruxa Maruxa, porque hoxe púxose en contacto con nós e enviounos este correo:
    Ola!
    Son a bruxa Maruxa,resulta, que, como xa vos dixen, eu nada máis sabía unha canción, e non era esa do "vai tu", pero...como son tan tan tan amiga da bufona Ramona, non hai problema, pois pedinlle que me aprendese a letra, e aquí vo-la envío, nun arquivo adxunto.
    Espero que a preparedes, e estou convencida de que o ides facer moi moi ben.
    Un bico grande,
    A bruxa Bufona

    Así que xa podemos empezar a preparala e intentar facelo tan ben como o fixo a bufona Ramona.
    Moitas grazas de todos nós.

    ResponderEliminar
  22. non me gustou moito,era pra nenos pequenos.

    ResponderEliminar
  23. eso, digo yo también, un mes después, jajaja

    ResponderEliminar
  24. Hola a min me gustou o concerto pero era mas para los niños de primero

    ResponderEliminar